Not betraying the old tradition, we confidently declare: the 8-th Clash of the Agrotitans WILL BE !!!
Ukraine's largest practical demonstration of agricultural machinery and technology in the field - Clash of the Agrotitans will take place for the eighth time on the fields of TAK-Agro in September 2020. Invariable organizers of the event: Ukrainian Agri Council, agro-consulting company DYKUN and group of companies "TAK".
Clash of the Agrotitans is designed for farmers who want to test the capabilities of the machinery, see the results of fertilizers' and PPPs' application, evaluate the yield of hybrids and choose the best options. So, this event is for you!
8-th Clash of the Agrotitans = 8 powerful demonstration zones:
Not only machinery, fertilizer or seed companies, but also banks, logistics companies, manufacturers of oil, tires and other goods and services will take part in the clash for the interest of farmers. In addition to the eventful practical part of the 8-th Clash of the Agrotitans the guests will also have time for fun: prize drawing, concert program, communication with colleagues and much more.
Do not miss the opportunity to visit the event that has the image of the largest and most steep event in Ukraine for demonstration of agricultural machinery at work! Visit the 8-th Clash of the Agrotitans, because your machinery is already waiting for you!
На Битві Агротитанів ми не вперше, разів 5 уже були. Я приїжджу туди, де збираються мої колеги-аграрії, тому що можна поспілкуватися, порадитися між собою, щодо вибору культур, сортів, техніки. Сьогодні подивився, яка техніка краще працює, які сорти краще «вистрілюють». Взагалі, треба все життя вчитися. Я приїхав, аби подивитись як працює техніка в таких посушливих умовах. Зараз в Україні така ситуація з опадами, що треба переходити на більш південні технології обробітку ґрунту, без перевертання пласта. Для цього потрібні хороші лущильники, які сьогодні тут і придивлявся.
Битву Агротитанів відвідую уже четвертий рік поспіль і це можливість побачити техніку в роботі, побачити і зробити зауваження. Але, насправді, найголовніше — поспілкуватися зі своїми колегами та однодумцями. Зараз багато чого можливо побачити в інтернеті, але живе спілкування це не замінить. Ми всі працюємо на цій землі, у нас спільні проблем і позитивні моменти. Тому, ніщо не замінить спілкування з людьми. Тут кожен може побачити і оцінити будь-яку техніку і потім просто запитуєш, хто знає, як ця техніка працює? Вона так-то і так-то працює. У неї такий-то сервіс, таке-то обслуговування. Ми все це знаємо і таке живе спілкування дуже допомагає.
Цей рік був важкий не лише через пандемію, а й клімат та економіка внесли свої корективи. Та все ж, ми раді відійти від он-лайн конференцій і зустрітись сьогодні всі тут, на Тетіївщині, на традиційній арені Битви Агротитанів. Я ради побачити своїх колег та друзів, а також подивитись техніку в роботі. Ми дивимось, оцінюємо, а потім обговорюємо між собою, кому що більше до вподоби. В когось уже є такий агрегат, він може дати об’єктивний відгук, хтось придивляється – так ми комунікуємо між собою і це формує остаточний вибір, тому дуже добре, що Битва Агротитанів дає можливість реалізувати всі ці цілі.
Незважаючи на різноманітні перешкоди впродовж року, сьогодні гарна погода нам сприяє і дає можливість знову традиційно, на початку вересня, зібратись усім, обговорити нагальні проблеми та подивитись в роботі сільськогосподарську техніку. Це чудова можливість знайти нових партнерів, обмінятись досвідом з колегами, оцінити свої можливості і, не виключено, що щось придбати.
Це уже традиційний захід на початку вересня. Аграрії вже пішли комбайнами в поле і знають, що вони отримали, готові дивитися на технології обробітку ґрунту та посіву на наступний рік. Це чудовий момент презентувати свої технології, розказати які новинки присутні у нашій лінійці. Організатори, компанія DYKUN та ВАР, кожного року запрошують чимало лояльних аграріїв, які готові дивитись, прислухатись до порад та цікавитись новинками.
Це, мабуть, єдиний захід в Україні, який проводиться у такому форматі, що люди можуть побачити техніку і в статиці, і в роботі. Найголовніше – це в роботі. Тут багато людей на одній зоні, вони можуть порівняти роботу нашої техніки, з роботою суміжних виробників, скласти для себе певну думку. Загалом, у мене дуже позитивні враження від таких подій, тому що змагатися самим з собою це не досить цікаво. Змагатися з конкурентами – набагато цікавіше. Кожен для себе виносить багато рішень по роботі агрегатів, вносяться вдосконалення.
Ми традиційно зустрічаємось в цей час на «Битві Агротитанів» і ще жодного разу не пропустили цю подію. Це унікальний день поля, оскільки можна побачити величезну кількість одиниць техніки, порівняти в однакових умовах роботи на полі і оцінити їх не за зовнішністю, не за блиском, а за реальними результатами. На цьогорічній Битві Агротитанів ми показуємо 5 одиниць техніки: чотири оновлених агрегати та одну абсолютну новинку – чотирибалковий культиватор Террія з робочою шириною 6 метрів і це перша польова презентація в світі.
The organizers of the exhibition-demonstration of machinery and technologies "Clash of the Agrotitans" are the Public Union "Ukrainian Agri Council" and agro-consulting company "DYKUN"
Becoming a partner, you get a wide range of marketing options: placement of logo on the materials of the event, handouts in the package of the participant, exhibition space, newsletters to participants and much more. All details can be clarified with the manager of the "Clash of the Agrotitans" by phone +38 (067) 470-82-06.
You can fill out the application form on the site "Clash of the Agrotitans" in the section "Become a partner". You can also become a partner by contacting the event manager at +38 (067) 470-82-06.
You can fill out the application form on the site "Clash of the Agrotitans" in the section "Become a visitor". You can also become a visitor by contacting the event manager by phone +38 (067) 470-55-63.
Project manager
Agricultural enterprises registration
Commercial companies registration
Technical issues (rental of tractors, combines, loaders, arrival schedule)
Organizational issues (handouts, equipment rental, printing, accommodation)
Pr-manager (media registration)